Według statystyk Państwowej Inspekcji Pracy prawie 100 tysięcy pracowników rocznie ulega wypadkom w czasie pracy oraz w drodze do lub z pracy.
W razie wypadku przy pracy, pracodawca jest zobowiązany:
- zabezpieczyć miejsce wypadku,
- zapewnić udzielenie poszkodowanym pierwszej pomocy,
- podjąć niezbędne środki eliminujące lub ograniczające zagrożenie,
- niezwłocznie ustalić okoliczności i przyczyny wypadku,
- zastosować odpowiednie środki zapobiegające podobnym wypadkom,
- sporządzić właściwą dokumentację wypadku.
Firma GD PARTNERS S.C. oferuje Państwu, w ramach usług BHP, pomoc w zakresie przeprowadzenia dochodzenia powypadkowego oraz sporządzania dokumentacji powypadkowej.
Czynności te wykonują pracownicy posiadający wymagane uprawnienia oraz wieloletni staż pracy w służbach bezpieczeństwa i higieny pracy, dlatego mogą mieć Państwo pewność, że dokumentacja sporządzona jest szybko, profesjonalnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.